Laisekako zubia

Lekuaren historia

Zubi hau 16. mendean eraiki zen

Liman ibaiaren gainean.
Sopuerta eta Galdames udalerrien arteko

lotura gisa balio izan zuen.

 

Laisekaraino iristeko Gueñestik zetorren

bide zaharrari jarraitzea

eta Balmasedatik Castro Urdialeserako

bidearekin bat egitea ahalbidetzen zuen.

Laisekako zubia askotan berritu zen.

 

Nolakoa da Laisekako zubia?

Zubi-begi bakarreko zubia da.
Zubi-begi hori 13 metro eta erdiko zabalera duen

arku itxurako irekidura oso handia da,

zubiaren beheko aldean dagoena.

 

Zubiak 3 metroko zabalera du

eta zorua asfaltatuta dago.
Harriz eraikita dago

Liman ibaiaren arroken gainean.

 

Karelak ditu zubiaren bi aldeetan.
Karel horiek 90 zentimetroko altuera dute

eta adreiluz eta zementuz eginda daude.

Bertsio Osoa