Llano jauregi dorrea II
Izena: Villa dorrea
Garaia: 16. mendea
Garaia: 16. mendea
Historia
Uste denez, dorre hori 15. mendearen amaieran
eraiki zuten Rodrigo de Villa de Galdames
eta María Sánchez de El Carral senar-emazteek.
Nolakoa da?
Jauregi dorreak 3 maila ditu: bi solairu eta ganbara.
Zapaldu forma du eta lau isurkiko teilatua,
bat horma bakoitzeko.
Oro har, harriz egina dago
eta ertzetan eta leihoetan harlanduz.
Fatxada nagusiko 12 dobela dituen
arku zorrotzetik sartzen da.
Bizitzeko solairuan, moldurekin apaindutako leihoak daude.
Solairu horretan gezileihoak ere badaude,
horietako bat barruko eskailera argiztatzeko
eta gehiago daude ganbaran.
Eraikina mantentzen da
garai hartako berezko euskal landa-jauregi bezala.