Llantadako zubia

Lekuaren historia
15 mendean eraiki zuten, Mercadillo auzoko

burdinolarako sarbide gisa erabiltzeko.

 

Erdi Aroko zubi-egitura mantentzen duen arren,

askotan berreraiki da ur kantitate handiek

hainbat aldiz suntsitu dutelako.

 

Azken berreraikuntza 1871. urtekoa da.
Juan Rodríguez lan-maisuak berreraiki zuen.

 

Nolakoa da Llantadako zubia?

Zubi-begi bakarreko zubia da.
Hau da, zubiaren beheko aldean

arku itxurako irekidura handi bat dauka.

 

Zubia harriz eraiki zen.
Ondorengo garaietan zementuzko barandak

jarri ziren zubiaren goiko aldean,

pertsonak igarotzen diren tokian.

 

Zubia zeharkatzeko erabiltzen den zorua harrizkoa da

eta 2 metro baino gehiagoko zabalera du.
Zubiaren bi aldeetan,

atseden hartzeko eta paisaiari begiratzeko

eskailera-buru txiki batzuk daude.

Bertsio Osoa